TOP 10 Samochodów Do 40 tys. zł 👉 Strefa Wolna Od Volkswagena :)

TOP 10 Samochodów Do 40 tys. zł 👉 Strefa Wolna Od Volkswagena :)



Jakie auto kupić za 40 tys. zł na rynku samochodów używanych? Poznaj nasze propozycje, ich typowe usterki i ceny! Chcesz tanio ubezpieczyć auto? https://bit.ly/TanieUbezpieczeniePojazdu

Sklep z zamiennikami części do Twojego auta: http://bit.ly/CzesciSamochodowe

Zobacz także 10 aut do 10 tys. zł: https://youtu.be/LYkaYnFt230

…lub 10 aut do 15 tys. zł: https://youtu.be/nGsA5T7oT7k

…albo 10 aut do 20 tys. zł: https://youtu.be/jDT7SZ0qOcs

…ewentualnie 10 aut do 25 tys. zł: https://youtu.be/AT1Ru2fgS-o

…a może jeszcze 10 aut do 30 tys. zł: https://youtu.be/nUAwjyCfA3A

Kwota 40 000 zł do już całkiem pokaźny kapitał przy zakupie samochodu używanego z polskich ogłoszeń motoryzacyjnych. Aby jak najlepiej wydać te pieniądze i podjąć korzystną decyzję zakupową, przygotowaliśmy dla Was poradnik z 10 samochodami do 40 tys. zł.

Przy czym od razu zaznaczamy, że najkorzystniejszy zakup wcale nie oznacza najtańszego, okazyjnego auta – jest raczej odwrotnie. Im droższe auto z danego rocznika, tym większe prawdopodobieństwo, że będzie bezwypadkowe, od pierwszego właściciela i kupione w polskim salonie.

Niestety, często takie informacje o samochodzie używanym do 40 tys. zł można potwierdzić dopiero przy oględzinach auta oraz jego dokumentów, bo oferty w ogłoszeniach motoryzacyjnych powstają często metodą kopiuj-wklej. Innymi słowy to, co znajdziesz w ogłoszeniu, nie musi mieć wiele wspólnego z rzeczywistym stanem technicznym kupowanego samochodu.

Nasz poradnik kupującego samochody używane do 40 tys. zł to kontynuacja poradników, tworzonych przede wszystkim z myślą o miłośnikach motoryzacji włoskiej, koreańskiej, japońskiej i francuskiej plus producentów niemieckich spoza grupy Volkswagena.

Ale żeby było jasne – nie mamy nic do Volkswagenów, wiele z nich to znakomite samochody, jednak chcieliśmy stworzyć przestrzeń, w której można sobie od nich trochę odpocząć. Tak powstała Strefa Wolna Od Volkswagena, w której nie spotkacie żadnej krytyki marek VAG-a z naszej strony.

Dzięki takiej taktyce fani VAG-a nie kłócą się w komentarzach z miłośnikami motoryzacji alternatywnej, jest kulturalnie i elegancko. A na Strefę Volkswagena też przyjdzie pora, mamy w niej np. materiał o silniku 1.9 TDI.

To tytułem wyjaśnienia, gdyby ktoś posądził nas o to, że stygmatyzujemy właścicieli Volkswagenów – niczego takiego nie robimy i szanujemy ich tak jak posiadaczy każdego innego samochodu.

A teraz – kupujemy używane auto do 40 000 zł.

W zestawieniu „10 samochodów do 40 000 zł” mamy dla Was takie okazy z polskich ogłoszeń motoryzacyjnych:

1. Honda Civic IX (2011-17)
2. Mazda 3 III (2013-19)
3. Toyota Auris II (2012-2019)
4. BMW 3 F30-31 (2012-19)
5. Honda Accord VIII (2008-15)
6. Kia Optima I (2010-15)
7. Mercedes klasy C III (2007-15)
8. Opel Zafira C (2011-19)
9. Kia Sportage III (2010-16)
10. Renault Captur (od 2013)

Wydawałoby się, że za tak pokaźną jak na zakup samochodu używanego kwotę pieniędzy, wybór będzie bardzo duży, a znalezienie pojazdu kupionego w polskim salonie powinno być formalnością. Niestety, w stawce są też auta uznawane w Polsce za „prestiżowe”, nawet jeżeli to sporwadzone zza granicy wyklepane złomy.

A samochody klasy premium mają jeszcze tę cechę, że zazwyczaj występują także w ryzykownych wersjach silnikowych, wyjątkowo kosztownych w serwisowaniu, czasem wymagających nawet remontu lub wymiany silnika. Rynek samochodów używanych poznał się już na takich „atrakcyjnych” wersjach i w efekcie np. prezentowane w zestawieniu 10 samochodów do 40 000 zł BMW serii 3 F30 w wersji sześciocylindrowej potrafi być nawet o połowę droższe od wersji trzy- i czterocylindrowej właśnie ze względu na mniejszą awaryjność silników R6.

Pamiętajcie, nasze zestawienia „10 samochodów do XX zł” to nie są typowe „TOP-y” ponieważ pokazujemy zarówno pewne, jak i takie, w których trzeba wybrać odpowiednią wersję silnikową, żeby nie narazić się na wydatki.

Dlaczego tak robimy?

Dlatego, że często pytacie nas, dlaczego nie prezentujemy nowszej generacji konkretnego modelu samochodu używanego, bo za proponowaną kwotę dałoby się kupić nowszy model. Stąd niektóre propozycje w naszych zestawieniach – tak jak np. Mazda 3 i BMW F30 w tym filmie – pokazujemy „na wyrost” względem przyjętej kwoty pieniędzy.

Robimy to celowo, aby pokazać, czy i jakie niesie to za sobą ryzyko. W przypadku Mazdy mniejsze, w przypadku BMW większe, ale zawsze próba zakupu najtańszych egzemplarzy aut z ogłoszeń z danej generacji modelu po pierwsze ogranicza wybór, a po drugie znacznie zmniejsza prawdopodobieństwo zakupu bezwypadkowego samochodu w dobrym stanie technicznym.

Chcesz jako pierwszy lub pierwsza dostawać od nas nowe filmy? Tak? 🙂 No to teraz:

1: Subskrybujesz nas tutaj: http://bit.ly/SubskrybujMotospace

2: Klikasz małą ikonę dzwonka pod filmem (🔔) żeby mieć pewność, że nie przeoczysz żadnych powiadomień z naszego kanału. Zapraszamy!

Jesteśmy też tutaj: https://www.motospace.pl

#JakieAutoKupic #StrefaWolnaOdVW #motospace

#AutaUzywane

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
– montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

admin: