SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY . NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA

SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY . NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA



SAMOCHÓD ELEKTRYCZNY NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA
Ja mam to i to więc dla mnie przesiąść się w spaliniaka na dłuższą trasę żaden problem. Tylko znowu trochę trudno się przyzwyczaić, Muli i szarpie, wzdycha i kicha, i rusza powoli jak żółw ociężale takie to mulisko niedoskonałe.

Marek Wenta
Jak tak sobie wysiądę wk…ny z mojego EV i włączę ładowanie z paneli na dachu, to aż spać nie mogę, kiedy pomyślę ,,kiedy to wszystko mi się zwróci”. A źle śpię już od 2000 roku. Martwię się strasznie o stan nerwów mojego kolegi, który cały czas liczy co się opłaca i kiedy to się zwróci, oczywiście przypasowując różne liczby do z góry założonej tezy, że to k…wa nie może się opłacać. Ale do rzeczy, w roku 2000 założyłem panele na ogrzewanie wody użytkowej. Kolega stwierdził, że to się nie opłaca, no bo to się ,,nie zwróci”. Po 6 latach grzania wody ze słońca, jakoś tak, nie wiem czemu, zużycie gazu mi spadło. A co u kolegi, ano liczy. Jakoś tak nie zauważył, że wokół ceny wzrosły i znowu mu się nie opłaca, no bo się ,,nie zwróci”. Kolega dalej liczy. Ja już w roku 2015 zakładam, trochę na próbę (ustawy jeszcze nie ma, prosumencka w roku 2016 ) 6 paneli fotowoltaicznych. Cholera wie kiedy to się zwróci, no ale i tak w Domu Whisky, już na wyższych półkach, wzrok mogę zawiesić. Kolega nic nigdzie nie zawiesza, kolega liczy. W 2016 jest ustawa, robię na dachu 9,8 kW. W/g wyliczeń kolegi, koncepcja o dupę rozbić, no bo w życiu się nie zwróci. U mnie mija 5 lat, jak założyłem panele, wzrok już wisi na jeszcze wyższych półkach w Domu Whisky i pojawia się samochód elektryczny. No tego już kolega pojąć nie może, nie dość że w dupę, nic się nie opłaca, to jeszcze w koncepcji ,,kiedy to się zwróci” liczby przestają pasować. No cóż, martwię się o kolegę, bo zamiast myśleć samodzielnie to się chłop ,,zaliczy w tych swoich wyliczeniach”, aby tylko komuś przy…..dolić. No i to by było na tyle. Pozdrawiam wszystkich ,,elektrycznych”, bardzo serdecznie i zapraszam do mojej książki – ,,Na przekór bałwanom”
PO 20 LATACH;;;;;Lekko siwizną przyprószony kolega dalej liczy. Od nowego roku, cieplej w domu się ubiera, no bo na ogrzewaniu oszczędza. Po 1 kwietnia, kupię flaszkę whisky, tą z górnej półki i wpadnę do kolegi zobaczyć co mu tam w rachunkach wychodzi odnośnie fotowoltaiki. Co by taniej wyszło to EV pojadę, tylko k…..wa kiedy mi się flaszka zwróci, jak z kolegą ową obalimy. ps. żeby nie było, od kolegi, żona mnie do domu przywiezie. 🙂⚓️

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
– montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

admin:

Zobacz komentarze (32)

  • Koncerny samochodowe i chore rządy tęczowo-liberalne w Europie i na
    świecie robią Was w konia. Samochody elektryczne mają większy ślad
    węglowy niż dobre samochody spalinowe. Dla niezorientowanych cały cykl
    życia i utylizacji samochodu elektrycznego wytwarza więcej CO2 niż
    nowoczesne samochody spalinowe, więc gdzie jest tu logika? ...pieniądze,
    drogie samochody elektryczne przy tej samej marży generują więcej
    zysku!!! No i jak będziemy mieli tylko samochody elektryczne będziemy
    mieli tak czyste powietrze i dobre samopoczucie. Natomiast utylizacji
    baterii będzie odbywała się w biednych krajach Afryki i Azji, ludzie
    będą tam umierali masowo na nowotwory, będzie zanieczyszczane tam
    środowiska, ...a;e mu będziemy tak ekologiczni, cynizm!!!

  • Taaaa.... jasne a prąd to co myszy produkują. Gość firma jakiś pieniądz a brak logicznego myślenia.
    PFV też kosztuje i po dwóch latach się nie zwróciła.
    Brednie nad bredniami...

  • Chłopie spisz na kasie,i wciskasz kit o opłacalności,nie zazdroszczę ci bo pewnie ciężko pracujesz,ale prąd też kosztuje,a nie każdy może mieć taką dużą fotowoltaike jak ty.

  • A ładujesz tego twojego elektryka chyba z baterii słonecznych większego debikizmu nie słyszałem chyba że pierd...lenie tych bzdury dostał jedna ratę lizingu gratis

  • Prawda jest taka: Opłacalność zauważyć można wyłącznie przy spełnieniu tych kryteriów: przebieg minimum 2k km. miesięczne, własny teren z garażem, małe jednorazowe przebiegi, własne (niezależne) źródło zasilania, posiadanie firmy, posiadanie drugiego (spalinowego) auta na trasy. Ps. Moja opinia jest wyłącznie subiektywnym odczuciem po prawie rocznym obcowaniu z Teslą 3

  • To radziłbym sprzedać te badziewne spalinowe auta i zostać tylko z elektrykiem i ciekawe co wtedy 😏
    Aaa.. I jeszcze przewieź tonę cementu tym cudem😂😂😂

  • nie rozumiem tylko dlaczego Pan mówi że auto jeździ za darmo, nie płaci pan za prąd czy o co chodzi?