PROJEKT TURBO W BAGAŻNIKU BMW E36 #6 TO DZIAŁA!PIERWSZA JAZDA TESTY KONTEMPLACJE, POPRAWKI I WNIOSKI

PROJEKT TURBO W BAGAŻNIKU BMW E36 #6 TO DZIAŁA!PIERWSZA JAZDA TESTY KONTEMPLACJE, POPRAWKI I WNIOSKI



BLUZY I NAKLEJKI !!! JAK KTOŚ CHCE TO PISAĆ W TEJ SPRAWIE DO MNIE NA https://www.facebook.com/autobachus/ – odpiszę każdemu w wolnej chwili
lub dzwonić 515-33-28-48
Zbieram zamówienia na kolejny rzut 🙂

Siema Nosaczyska 🙂
No to czas na pierwsze jazdy. Ja jestem pod wrażeniem. Auto jest żwawe i mi zupełnie wystarczy. Jest tak jak chciałem. Jak przewidywałem. Nie ma żadnych turbo dziur czy innych Januszowych proroczych głupot. Na 4 biegu turbo wstaje tak szybko, że aż przeładowuje. Ogólnie zaczyna się już podnosić od 2000 obrotów ale zanim wstanie porządnie i zacznie generować przyrosty trzeba poczekać(nie nazwałbym tego w sumie czekaniem) do 3500 obrotów. Potem budzi się w nim demon coraz bardziej zły aż do samej odcinki 7000. Nie ma żadnych spadków mocy jest tylko lepiej. Więc mój zamysł ma jak najbardziej sens. Jakby ktoś się jeszcze pytał co daje turbo w bagażniku to odpowiem jeszcze raz.
Zalety turbo w bagażniku:
-Prostszy montaż
-Niewymagany intercooler
-Brak problemów z temperaturą pod maską
-Pozostaje seryjny układ klimatyzacji i można go używać a nie tylko się na niego popatrzeć
-Brak większej ingerencji w osprzęt silnika (np kolektor wydechowy)
-Prostota budowy i wygodny dostęp (wymiana turbosprężarki w 15minut)
-Możliwość zamontowania takiej opcji w każdym aucie. Na upartego zamiast tłumika końcowego bez większej ingerencji w nadwozie.
-Mniejszy koszt montażu lub taki sam. Ale raczej mniejszy 🙂
-Bezawaryjność jakiej nie mogłem spodziewać się podczas montażu turbiny pod maską
Wady:
-No w sumie to nie wiem. Miało to wstawać jak z Warszawy do Krakowa a tu jednak podnosi się praktycznie tak samo. No i co Janusze motoryzacji teraz powiedzą? Poproszę zdjęcie pootwieranych gemb na fb 🙂 Ci co się mądrzyli i nie wierzyli mogą teraz schować głowę w piasek 🙂 Dziękuje wszystkim tym co we mnie wierzyli, ja dzięki Wam wierzyłem, że się uda i się udało 🙂 Jestem zadowolony z projektu oficjalnie ! To działa ! To ma sens ! Pierwszy taki projekt w Polsce ! 🙂 Jestem dumny, że tego dokonałem 🙂 Miłego oglądania 🙂

Dane techniczne auta :
BMW : Seria 3 (E36) coupe
Rok produkcji : 1995
Silnik : M52b25 (2500ccm)
Moc seryjna : 170KM
Moc po modyfikacjach : ??? Celuję w 300KM. Lecz obstawiam obecnie 280KM. A raczej tak obstawia moja dupa obliczając siłę wgniatania w fotel. Raz dupa obstawiła 220KM w Saabie i wyszło 219,9KM. Naprawdę 🙂 Dupa prawdę Ci powie 🙂

Pozdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, klimatyzacja, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka tel. 515-33-28-48


Importowane z Youtube

admin: