Mercedes-Benz OSZUKUJE Polaków? Sprawa S63 AMG

Mercedes-Benz OSZUKUJE Polaków? Sprawa S63 AMG



To już 5 odcinek przedstawiający historię Mercedesa S 63 AMG Coupe sprzedanego w Polsce jako nowy, który od początku wykazuje poważną wadę w zakresie funkcjonowania układu napędowego, i którego pomimo posiadania gwarancji Mercedes nie chce ani naprawić, ani wymienić na nowy, ani też zwrócić pieniędzy za uszkodzony produkt. Wielu w Was sugerowało w komentarzach, że wskazane problemy rozwiąże poinformowanie o sprawie bezpośrednio niemieckiego producenta. Niestety, okazuje się, że centrala niemiecka od dawna wie o problemie z tym pojazdem i nie tylko nie reaguje, ale także od blisko pół roku nie odpowiada nawet klientowi na wysłany list.

Wskutek publikacji materiałów o wadliwej S klasie za milion złotych zgłosiło się także wielu widzów, którzy również zakupili w Polsce nowe samochody marki Mercedes-Benz wykazujące istotne wady, i których roszczenia gwarancyjne są przez producenta ignorowane. Czyżby nieuwzględnianie roszczeń gwarancyjnych klientów było powszechną, z góry zaplanowaną praktyką stosowaną na polskim rynku przez firmę Mercedes-Benz?

Jeśli również macie poważne problemy z samochodami marki Mercedes-Benz, które pozostają na gwarancji, ale pomimo to ani importer ani producent nie chcą Wam pomóc piszcie do nas na: problemymercedes@gmail.com. Będziemy wspólnie dochodzić naszych praw!

📧 Napisz na maila! problemymercedes@gmail.com
————
👊 Subskrybuj Global Motors ➛ https://goo.gl/8V9AU3
📷 Instagram Adama ➛ https://www.instagram.com/adam_globalmotors/
📷 Instagram Marcina ➛ https://www.instagram.com/marcin_globalmotors/
📮 Facebook ➛https://www.facebook.com/globalmoptors
🖥 Strona WWW ➛ https://globalmotors.pl/
🌐 Profil OTOMOTO ➛ https://globalmotors.otomoto.pl/
📞 Zadzwoń do nas: 792 201 202 / 731 301 300
📧 Napisz do nas: kontakt@globalmotors.pl
————

Importowane z Youtube

admin: