Mobilny Mechanik Warszawa 24h Performance Upgrades LPG "paliwo dla biednych" czy na pewno? gościnnie KicksterTv

LPG "paliwo dla biednych" czy na pewno? gościnnie KicksterTv

LPG "paliwo dla biednych" czy na pewno? gościnnie KicksterTv

L – lepszy P – power G – gamoniu – mówi się prześmiewczo to zdanie , ale z czego to wynika a może rzeczywiście na LPG da się szybciej i taniej. Na te pytania dostaniecie odpowiedź w tym odcinku

Gościnnie wystąpił MotoznaFca czyli KicksterTV
https://www.youtube.com/channel/UCE59JfgJn06qFVHES99M_KQ

——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

36 thoughts on “LPG "paliwo dla biednych" czy na pewno? gościnnie KicksterTv”

  1. Mnie to nie przekonuje. Producent zrobił to na benzynę i na benzynie ma jeździć.
    To jak lać olej jadalny zamiast napędowego niby można ale !
    Ale każdy ma swój rozum jak z covidem. Są ci co wierzą że jest i ci co mówią że oszustwo. No i ci co leżą w szpitalach albo w trumnach. Taka nasza polska przypadłość.
    Aha nikomu nie zazdroszczę wręcz przeciwnie cieszy mnie kogoś sukces 😉
    Pozdrawiam Bogdan

  2. Mam Mitsubishi Lancer sportback 1,6 MIVEC. Dealerzy zlecali montarz instalacji gazowych firmy Stag i ten model był sprzedawany z LPG w salonach bez utraty gwarancji. Producent zlecał wzmocnienie w tym silniku gniazd zaworowych i zaworów. Samochody przejeżdżały w najlepszym przypadku 100 000 km. Była to kompletna porażka, wiele samochodów zostało zwrócone do dealerów… Mitsubishi sie z tego wycofało. Szkoda że w tym odcinku nie mówicie nic o silnikach które nie trawią gazu…

  3. Chciałbym widzieć miny tych znafców którym pokazał bym Punto Sporting które miało przejechane 423 tyś z czego 250 tyś na gazie i nadal ciśnienie w cylindrach miało prawie idealne

  4. Jeśli ktoś będzie płacił za moje paliwo to może decydować na czym mam jeździć, mam 1.6 sr z grupy VAG, średnio LPG pali więcej o 1litr niźli benzyny, jeśli decydujemy się na LPG dobrze jest przemyśleć zakup odpowiedniego silnika w aucie. Niestety w Polsce jest dużo"cebuli" i zawsze ktoś będzie marudził lub zazdrościł tego że ktoś jeździ na LPG czyli taniej. Uważam że dobrze jest kupić auto bez instalacji i założyć i dobrać ją samemu do silnika. I tu zagwozdka, czy każdą "cebulę" stać na instalację, szkoda kasy lepiej wyśmiać kogoś kto inwestuje by jeździć taniej 😀 😀 😀

  5. lpg jest dla biednych najgłupszy tok myślenia bogaci są bogaci bo wiedzą co zrobić z kasą i sami jeżdżą na lpg co się bardziej opłaca. jak ktoś nie dba o swój samochód to co by nie lał to i tak zajeździ. a dobrym rozwiązaniem jest co oszczędzisz na paliwo wydaj żeby zadbać o samochód części , oleje ,mechanik żeby nie jeździć trumną

  6. kiedyś w aucie zamontowałem instalacje za 1800 zł najtańsza na rynku do mazdy 626 2litrowej i zrobiłem 80 tys na tej instalacji wymieniałem tylko filtry z gazu i nic więcej

  7. jeżdżę 10 lat na LPG, zdaża mi się przejechać 100tyś rocznie a 50tyś to minimum i to jest sporo kasy na paliwo przy takich przebiegach. Sam sobie wszystko robię przy LPG i po co mam płacić tyle kasy za PB czy ON…. Ja sobie chwalę LPG i polecam.

  8. I te polskie cebule bo mam 4litry i pali mi gazu mniej niż twoje 2l bez 🤣. Jeszcze lepsze jest wydanie 300k na furę i montować gaz bo taniej mi wyjdzie 🤣🤣 Widziałem hamera na CPN w gazie to padłem ale przypomniałem sobie bo stać mnie i mam taniej bo gaz. Kultowe auta w gazie tfu

  9. Podjeżdżam moją Felicią 1.6 w lpg na stację. Układ dystrybutorów taki, że gaz za "standardowymi" dystrybutorami w rzędzie, więc omijam terenowego Merola, którego właściciel akurat lał benzynę. Jakież było moje zdziwienie, gdy właściciel tego Merola stwierdził, że go "wykiwałem", bo on też chciał gazu zalać o.O

  10. Moja obserwacja ze starego Fiata Panda 1,2 (2004r – 260 tyś). Auto miało w salonie zamontowaną instalację włoską 2 generacji – data wbicia gazu = data 1 rejestracji. Trochę dziwne, bo silnik MPI i powinni dać 4 generacji. Przez pierwsze kilkanaście lat bardzo zaniedbane, bo było autem zastępczym w salonie Fiata (głównie dla WORD). 2 lata temu, przy okazji złomowania innego auta, przełożyłem z niego do Pandy instalację 4 generacji (STAG 4).
    Autem jeździ małżonka, a ja tylko gdy moje jest w naprawie. Niedawno zdarzyło mi się wyjechać tym trochę dalej od domu, a kawałek trasy był po autostradzie. Był wieczór, na drodze pusto, żadnego wiatru, więc skusiłem się, żeby sprawdzić ile to stare autko jest w stanie pojechać. Jechałem oczywiście z włączonym gazem i dość szybko osiągnął 160 km/h. Może jeszcze by poszedł parę kilometrów szybciej, ale nie chciało mi się dłużej czekać, bo chciałem sprawdzić ile pojedzie wobec tego na benzynie. Spodziewałem się, że pojedzie jeszcze szybciej, a tu niemiła niespodzianka – 150 km/h i koniec przyśpieszania. Panda nie ma standardowych kół, tylko 14 calowe alufelgi z Fiata Punto Sporting. Opony są szersze o 2 cm, więc i opory większe. Auto ma też relingi (fabryczne) na dachu, co też pewnie ma niemałe znaczenia dla oporów powietrza przy dużych szybkościach.

  11. Problem z LPG jest taki, że praktycznie tylko benzyniaki na tym jeżdżą. Dlaczego to problem?

    Ano dlatego, że jak kupisz benzyniaka z przebiegiem 300 tys. to może się łatwo okazać, że on był skręcony i w rzeczywistości ma ponad 500 tys.

    Diesel mimo wszystko jest bezpieczniejszy. Nawet jak ma 300 tys. przebiegu to do miliona trochę jednak zapasu jest.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Post

eskişehir eskort - eskort eskişehir - mersin eskort - izmir eskort - eskort bursa - adana eskort - eskort adana - eskorteskişehir eskort - eskort eskişehir - mersin eskort - izmir eskort - eskort bursa - adana eskort - eskort adana - eskort