Mobilny Mechanik Warszawa 24h Performance Upgrades Jakie auto na pierwszego Elektryka?

Jakie auto na pierwszego Elektryka?

Jakie auto na pierwszego Elektryka?



Subiektywny przegląd rynku elektryków – co kupić za 30 50 90 tys zł

Jakie auto na pierwszego Elektryka?

W odcinku
Peugeot ion = citroen c0 =Mitsubishi Imiev
Leaf 24 30 40 62kwh
Hyundai Ioniq 28kwh

Elektromobilność to nasza Pasja !
Doradztwo | Konsultacje | Negocjacje cen | Pomoc w Zakupie Auta.
Jak wybrać optymalny samochód elektryczny do potrzeb, Testy samochodów elektrycznych.
Doradztwo przy zakupie samochodu elektrycznego EV oraz fotowoltaiki.

Pisz,
NapradpoPolsce@gmail.com

Wspieraj
https://patronite.pl/napradpopolsce

Subskrybuj
https://www.youtube.com/napradpoPolsce
https://www.instagram.com/youtube_na_prad_po_polsce/
https://www.facebook.com/napradpoPolsce
https://www.youtube.com/channel/UCywf8gUEmysjLdJRNAgcChQ

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
– montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

28 thoughts on “Jakie auto na pierwszego Elektryka?”

  1. mieliśmy mitsu miev od nowości jakieś 5 lat….koszt nowego 120 tyś bateria w lecie 100-120km w zimie tragedia !z włączonym ogrzewaniem leciała w oczach…przez te 5 lat zepsuł się z 6 razy,koszty serwisu tragedia,pod koniec bateria 60-70 km w lecie…sprzedaliśmy w ubiegłym roku przy przebiegu 66tyśkm zepsuty za 20 tyś.morał z tego taki"unikać elektrycznych wynalazków" może za parę lat jak to dopracują…

  2. Panie Kolego

    3:34 — To nie prawda że samochodu elektrycznego nie trzeba serwisować. Taki pojazd jest wyposażony w tradycyjne zawieszenie i układ hamulcowy. Do tego co nie które modele mają klimatyzacje opartą o płyn chłodniczy który chłodzi kabinę ale przede wszystkim akumulatory 🙂 Więc już masz jakiś tam serwis do zrobienia. Skrzynia biegów z tego co się orientuje nie których elektrykach ma płyn co się wymienia 🙂 Wiec Panie Kolego nie do końca jest tak bez obsługowo … Co do tankowania paliwem ok tutaj nie występuje paliwo a prąd więc ładować musisz go…

    Na stacjach publicznych możemy spodziewać się cen od 1,2 zł do 3,5 zł za 1kWh w zależności od rodzaju ładowania. Stacje zasilane prądem AC ładują wolniej ale taniej, jest to koszt 1,1-1,8 zł za 1kWh. Ładowanie na stacjach zasilanych prądem stałym DC jest o wiele szybsze, ale też nieco droższe, średnio 2-2,3 zł za 1 kWh. A Ile kosztuje ładownie elektryka w domu?? W domu zależności od regionu koszt 1kWh to 1 zł netto xD jaku mnie 😀

    Więc licząc 80kWh ogniwo to 80 zł za jedno pełne ładowanie teorii xD więc koszt jazdy takim elektrykiem już nie jest tak tanie i fajne xD

    Inny problem to taki ze wiele osiedli -blokowisk w kraju nie ma ładowarek czy możliwość ładowania takich pojazdów co pokazuje brak dostosowania elektro mobilności w Polsce.

  3. Opel ampera ale z dopiskiem E ma baterie 60 kWh netto chłodzone cieczą i ze względu na przejęcie przez Francuzow nie są drogie. 6,5s do setki, 205 km i moment 360Nm robi robotę

  4. No napewno nie kia e-niro bo się rozczarujecie Kiepskie auto jeśli można tak to nazwać czemu nikt nie pisze o głupich rozwiązaniach w tym czymś 🤔 sam jestem posiadaczem tego auta i szczerze nie jestem zadowolony może w lato to spoko ale wole rower🤭 to nie auto na długie podróże bo samo lądowanie baterii to ponad godzina na szybkiej ładowarce nie ma tu czym się podniecać! Czemu mam wydłużać sobie podróż! Jak nie słucham muzyki w radiu to wymuszane są dźwięki natury po jakiego grzyba! nie wiem… a na dodatek nie da rady tego wyłączyć bo jak zatrzymamy odtwarzanie tego dźwięku on ponownie się odpali po tym jak ktoś do nas zadzwoni gdy planujemy nasza podróż tą piorunująca fórą to nie zawsze znajdziemy stacje ładującą bo okazuje się ze ktoś albo ja ukradł albo jeszcze nie powstała bo nawigacja ja widzi a ja nie moja 215 km przejażdżka skończyła się 5 godzinną wyprawą do domu bo ładowarki i to jeszcze tej szybkiej szukałem godzinę nie no super auto nie ma co 🧐 nikt tez nie mówi o tym ze do każdej stacji ładującej potrzebujesz appki

  5. Fajnie że tłumaczysz sprawy związane z elektromobilnością i chwała Ci za to – ale ten Twój samochód elektryczny to porażka z wyglądu – wiem, wiem że o gustach się nie rozmawia ale kupno samochodu który wygląda jak lanos Daewoo to lekka przesada !

  6. wypowiadał się na temat elektryków pan Hołowczyc można znaleźć wywiad na YouTubie i opowiada że jak samochód elektryczny się zapali to bardzo trudno go ugasić praktycznie jest to niemożliwe jeżeli samochody są po wypadku elektryczne to trafiają na złom nikt tego nie naprawia i o tym się nie mówi że zalegają całe sterty samochodów elektrycznych w krajach skandynawskich Dziękuję do widzenia 🤠🤙 Nie wspominając o baterii która jest duża na pół samochodu jest szkodliwa dla środowiska i do tego promieniowanie jakie ma elektryk i skutek na ciało ludzkie to też jest zakrywane przed światem o czym my tu rozmawiamy to jest taki sam eksperyment na dzień dzisiejszy i jak te szczepionki eksperyment medyczny A to eksperyment motoryzacyjny gówno warte

  7. No, tutaj łapka w górę ! Więcej takich bardziej zrównoważonych filmów. P.S. Co do pojazdów Nissan Leaf. Jest Pan pewien, że tylko pierwsza seria miała problemy z bateriami? Kiedy w/g Pana (w którym konkretnie roku) było przejście na lepsze (poprawione) układy w Nissan Leaf?

  8. Jestem twoim fanem i szerokopojętej elektromobilności. Ale mam 2 pytania których nikt nie zadał:
    1.jakie pole elektromagnetyczne emituje auto elektryczne? Podczas ładowania i podczas jazdy.
    2.czy w starych Leafach można zamienić baterie na większe i lepsze.Używane oczywiście.
    pozdrawiam serdecznie.
    Krzysiek

  9. Podobno Leafy mają problemy z bateriami, że szybko padają a nowa bateria kosztuje krocie (powyżej 70tys).

    Chętnie bym zainwestował w elektryka, ale potrzebne mi auto, które jest w stanie przejechać jednorazowo ~700km i w razie potrzeby zatankuje się w ciągu 5 minut… :/ może za kilka lat 🙂

  10. Jednego nie rozumie dlaczego ci co płacą podatki zawarte w koszcie paliwa które są przeznaczone na remonty i budowę dróg nie mogą jeździć niektórymi drogami np ( bus pas) a właściciele elektryków mogą choć wcale nie płacą podatków drogowych

  11. Ten sam temat ale z drugiej strony:
    Rozważam zakup ID.4 i jedną z rzeczy, która mnie niepokoi jest właśnie utrata wartości elektryków (jej różnica względem spalinówki).
    – Czy po trzech latach i przejechaniu ok 150 tys. ewentualnie pięciu i 250 tys. km wezmę jeszcze za niego jeszcze jakieś sensowne pieniądze ?
    – Czy różnica w cenie sprzedaży nie będzie większa niż oszczędności (porównywałem z RAV Hybid) ?
    – Czy są w ogóle chętni (nie pojedyncze osoby) na używane elektryki i ile są skłonni za nie zapłacić ?

  12. Jakim autem elektrycznym dojadę na Mazury z Lublina ciągnąc za sobą przyczepę z łódką o wadze 1600 kg ? I ile dni dodam że samochód na pokładzie 5 osób i bagażnik na ful? ? Dziękuje za odpowiedz. Dodam że na Mazurach nie mam dostępu do prądu i czy mam zabrać jeszcze ze sobą agregat prądotwórczy ?

  13. Małe sprostowanie, Ioniq ma chłodzenie baterii płynem, reszta się zgadza. Ładowałem się z mocą 70kW w 20-30min, zużycie nawet przy mrozach -15c i ogrzewaniu nie przekracza 16-18kWh/100km, na dziś spalanie jest w zakresie 10-12kWh/100km I to wszystko przy prędkościach bez oszczędzania się czyli 100-120km/h. Auto bije na łeb wszystkie elektryki pod względem zużycia, jest mega oszczędne, jest duże I wygodne i ma sporo zaawansowanych systemów. Jak na te gabaryty to producentowi udało się z niego wycisnąć wszystko co możliwe jeśli chodzi o oszczędne zużycie. Jedyna jak dla mnie wada to brak ogrzewania na stopy.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Post

eskişehir eskort - eskort eskişehir - mersin eskort - izmir eskort - eskort bursa - adana eskort - eskort adana - eskort