Mobilny Mechanik Warszawa 24h Performance Upgrades JAK JEST ZBUDOWANY NAPĘD SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO? PROSEKTORIUM PROFESORA

JAK JEST ZBUDOWANY NAPĘD SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO? PROSEKTORIUM PROFESORA

JAK JEST ZBUDOWANY NAPĘD SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO? PROSEKTORIUM PROFESORA



Siemka
Przedstawiam Wam dzisiaj układ napędowy z w pełni elektryczego samochodu. Prezentowany zespół silnika z przekładnią główną jest po wypadku i ma połamane oraz częściowo wyrwane mocowania do poduszek.
Pozwolę sobie tutaj jeszcze na taką małą konkluzję..
Kurde jak będzie tego więcej z czego my mechanicy złodzieje będziemy żyć ?

Pozdro!

PROSEKTORIUM INNE ODCINKI:

Facebook:
https://www.facebook.com/ProfesorKris/

Instagram:
https://www.instagram.com/profesor_chris/

Meble warsztatowe których używam
https://fastservice24.pl/

Wsparcie kanału.
90 1910 1048 2123 4990 4252 0001
albo
https://paypal.me/ProfesorChris?locale.x=pl_PL

Warsztat Profesora:
https://g.page/ProfesorChris?share

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
– montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

28 thoughts on “JAK JEST ZBUDOWANY NAPĘD SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO? PROSEKTORIUM PROFESORA”

  1. Chcę kupić Discovery3 aby wywalić silnik i zrobić pojazd elektryczny.Proszę o namiary w kraju,Polsce, warsztatu który podejmie się tej instalacji,homologacji.Mieszkam i pracuję w Holandji.Jadę na zakupy muszę zremontować auto i przyczepę do ładowania Rovera.

    Po ludzku spodziewam się ceny i stalacji LPG.

    przemek.laskowski@vp.pl,+48729555050

  2. Co za prostota wykonania. Na targach samochodowych we Frankfurcie juz pare lat temu widzialem podloge z Tesli S z napedem na 4 kola. Nie chcialo mi sie wierzyc, ze takie cos to to jest naped. Nie rozumie dlaczego samochody elektryczne sa takie drogie. Profesorku Chrisie fajnie napisales "SAMOHUT" Najwazniejsze jest poczucie humoru. Jestes super.

  3. Silnik elektryczny i nie ma w nim nawet dużo elektroniki 🤣. A silnik spalinowy ojeban….y dookoła elektroniką 🤔. Dlatego to nie może dobrze działać . Spalinówki to średniowiecze tak naprawde. Pozdro

  4. Profesorze Chris Pan jesteś urodzonym aktorem komediowym 😁
    Abstrahując od nowoczesnej simplystycznej treści na temat elektrycznego napędu masz Pan niebywały talent medialny ! Prócz najwyższej jakości wiedzy z zakresu mechaniki przemycasz hollywódzkie show 😂
    Zajebisty kanał !
    Najlepszy na świecie !
    Pozdrawiam serdecznie !
    🤣🤣🤣

  5. Vmax jest też ograniczone przez konstrukcję przeniesienia napędu, bo teoretycznie to taki elektryk poleci i 250km/h (gdyby wydajność akumulatorów i falownika pozwoliła), ale przy tej prędkości zwyczajnie redukcja obrotów na przełożeniu głównym może nie wystarczyć i siła odśrodkowa rozerwie wirnik na kawałki 🙂

  6. Moc jest limitowana też z innego powodu. Załóżmy że mamy do dyspozycji 100kW mocy silnika i 20kWh pojemności baterii.
    W idealnym świecie 20kWh pojemności pozwala w ciągu godziny zużyć 20kW albo w ciągu pół godziny 40kW albo w ciągu dwóch godzin 10kW. Jak prosto policzyć 100kW wciągnęło by taką baterię w 14 minut. W naszym nieidealnym świecie, gdzie dochodzą straty i gdzie akumulatora nie da się rozładować do zera (A jak już to tylko raz) pewnie około 7 minut wystarczyłoby do wyczerpania aku.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Post

Napęd hybrydowy ❗❗❗- Czy warto go wybrać?🤔 ZALETY ✅ i WADY ❎

Napęd hybrydowy ❗❗❗- Czy warto go wybrać?🤔 ZALETY ✅ i WADY ❎Napęd hybrydowy ❗❗❗- Czy warto go wybrać?🤔 ZALETY ✅ i WADY ❎

Witamy w materiale na temat napędu hybrydowego 🚘. Zachęcamy do subskrybowania kanału, oceny filmu oraz zostawienia komentarza 👍📮. Znajdziecie nas na: 📌Facebooku➡ https://www.facebook.com/Eagle-World-372224966584857/ 📌Instagramie➡ https://www.instagram.com/eagleworld…. 📌Snapchacie➡ eagle.world Jeśli macie jakieś

eskişehir eskort - eskort eskişehir - mersin eskort - izmir eskort - eskort bursa - adana eskort - eskort adana - eskorteskişehir eskort - eskort eskişehir - mersin eskort - izmir eskort - eskort bursa - adana eskort - eskort adana - eskort