Mobilny Mechanik Warszawa 24h Performance Upgrades Jak i gdzie ładować elektryczny samochód? PORADNIK

Jak i gdzie ładować elektryczny samochód? PORADNIK

Jak i gdzie ładować elektryczny samochód? PORADNIK



Podpowiadamy gdzie i jak ładować elektryczny samochód
Materiał powstał we współpracy z firmą Volkswagen

Subskrybuj – kliknij ► http://bit.ly/1cf11i5

Znajdziesz nas również na:
WWW ► http://www.antyweb.pl
FACEBOOK ► http://www.facebook.com/antyweb

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
– montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

21 thoughts on “Jak i gdzie ładować elektryczny samochód? PORADNIK”

  1. A czemu nie masz zielonych tablic?? Po drugie nie pokazałeś jak ładować auto w zwykłej galerii handlowej gdzie nie ma stacji greenway. Ojciec podjechał w galerii do ładowania w galerii i kazali mu zbliżyć kartę. Nie wiedział jaką.

  2. A co z ładowaniem w prywatnych parkingach podziemnych? Ktoś ma doświadczenie? Wspólnota musi wyrazi zgodę na licznik jak to wygląda jeśli jakiś zawistnych sąsiad z Dieslem nie wyrazi zgody?

  3. Greenway coś sobie za dużo życzy 1,7 zł/Kwh?! W domu masz 0.6 zł/Kwh przy dziennej taryfie. Greenway powinien być zaledwie trochę droższe 0.8 max 1zł za KWh! Zdzierstwo… i to właśnie jest błąd który odstrasza zwykłego kowalskiego od elektryków, na elektryczne auto pozwolić sobie może jedynie bogaty Maniak elektryków, który nie brzydzi się brudnych kabli elektrycznych 🙁

  4. Ostrzegam przed kupowaniem samochodu elektrycznego ponieważ od następnego roku prąd ma iść w górę i to sporo a na tym się nie skończy bo nie mamy rządu proekologicznego i jeszcze czaka nas sporo podwyżek prądu.

  5. Nie nazwał bym tego samochodu ekonomicznym. Cena zakupu e-golfa zaczyna się od 164 tysięcy a zwykłego golfa od 70 tysięcy. Różnica w cenie pozwoli na przejechanie ok 290 tysięcy kilometrów przy zużyciu średnim paliwa 6,5 l/100 km i cenie benzyny 5 zł/litr. Biorąc pod uwagę, że ten samochód w zasadzie nie ma prawa się sprawdzić jako jedyny w rodzinie to jego odbiorcami są raczej bardzo dobrze sytuowane osoby. Tym osobom nasze Państwo za pieniądze przeciętnego Kowalskiego stawia darmowe ładowarki i miejsca parkingowe w najlepszych punktach w mieście.

  6. Jadąc gdzieś dalej samochodem spalinowym podjeżdżasz, tankujesz, płacisz i jedziesz. Elektrykiem niestety czekasz sporo. Więc jadąc gdzieś z dziećmi to generalnie masakra. A druga sprawa to różnica w cenie elektryka i jego zamiennika nie elektryka 😛

  7. Dla marudnych że to nie ekologia bo ładuje się i tak z węgla. Można ładować ze słońca od swoich paneli fotowoltaicznych wtedy jest 100% za darmo ale inwestycja przewyższa opłacalność dla Polaków wiec lepiej u nas dalej palić oponami i relaksować się zimowym czystym i rakotwórczym smogiem.

    Dziwi mnie to że na dachu auta nie zastosowali panela fotowoltaicznego zawsze te 200 watów by doładowywało za darmo.

  8. Za darmo jest na razie żeby zachęcić do przesiadki, w Polsce nic nie jest za darmo, nawet gry darmowe nie są bo reklamy musimy oglądać, jeśli zrobić myk i wszyscy którzy do tej pory jeździli na pb czy on od ręki mieliby zmienione na elektryki i zaczęli by za darmo się ładować na tych stacjach to nie ma bata że to darmowe ładowanie po miesiącu by nie zniknęło, albo płatność bitcoinami, albo stój podczas ładowania i oglądaj reklamy aby naładować albo zapłać kartą i idź na kawę

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Post

eskişehir eskort - eskort eskişehir - mersin eskort - izmir eskort - eskort bursa - adana eskort - eskort adana - eskort