Jak i gdzie ładować elektryczny samochód? PORADNIK

Jak i gdzie ładować elektryczny samochód? PORADNIK



Podpowiadamy gdzie i jak ładować elektryczny samochód
Materiał powstał we współpracy z firmą Volkswagen

Subskrybuj – kliknij ► http://bit.ly/1cf11i5

Znajdziesz nas również na:
WWW ► http://www.antyweb.pl
FACEBOOK ► http://www.facebook.com/antyweb

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
– montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

admin:

Zobacz komentarze (21)

  • Greenway coś sobie za dużo życzy 1,7 zł/Kwh?! W domu masz 0.6 zł/Kwh przy dziennej taryfie. Greenway powinien być zaledwie trochę droższe 0.8 max 1zł za KWh! Zdzierstwo... i to właśnie jest błąd który odstrasza zwykłego kowalskiego od elektryków, na elektryczne auto pozwolić sobie może jedynie bogaty Maniak elektryków, który nie brzydzi się brudnych kabli elektrycznych :(

  • Za darmo jest na razie żeby zachęcić do przesiadki, w Polsce nic nie jest za darmo, nawet gry darmowe nie są bo reklamy musimy oglądać, jeśli zrobić myk i wszyscy którzy do tej pory jeździli na pb czy on od ręki mieliby zmienione na elektryki i zaczęli by za darmo się ładować na tych stacjach to nie ma bata że to darmowe ładowanie po miesiącu by nie zniknęło, albo płatność bitcoinami, albo stój podczas ładowania i oglądaj reklamy aby naładować albo zapłać kartą i idź na kawę

  • Dla marudnych że to nie ekologia bo ładuje się i tak z węgla. Można ładować ze słońca od swoich paneli fotowoltaicznych wtedy jest 100% za darmo ale inwestycja przewyższa opłacalność dla Polaków wiec lepiej u nas dalej palić oponami i relaksować się zimowym czystym i rakotwórczym smogiem.

    Dziwi mnie to że na dachu auta nie zastosowali panela fotowoltaicznego zawsze te 200 watów by doładowywało za darmo.

  • Jadąc gdzieś dalej samochodem spalinowym podjeżdżasz, tankujesz, płacisz i jedziesz. Elektrykiem niestety czekasz sporo. Więc jadąc gdzieś z dziećmi to generalnie masakra. A druga sprawa to różnica w cenie elektryka i jego zamiennika nie elektryka 😛

  • Nie nazwał bym tego samochodu ekonomicznym. Cena zakupu e-golfa zaczyna się od 164 tysięcy a zwykłego golfa od 70 tysięcy. Różnica w cenie pozwoli na przejechanie ok 290 tysięcy kilometrów przy zużyciu średnim paliwa 6,5 l/100 km i cenie benzyny 5 zł/litr. Biorąc pod uwagę, że ten samochód w zasadzie nie ma prawa się sprawdzić jako jedyny w rodzinie to jego odbiorcami są raczej bardzo dobrze sytuowane osoby. Tym osobom nasze Państwo za pieniądze przeciętnego Kowalskiego stawia darmowe ładowarki i miejsca parkingowe w najlepszych punktach w mieście.

  • Konkretne zestawienie. Jak dla mnie jeszcze trochę musimy poczekać by w Polsce dało sie wygodnie używać elektryka, ale myślę że w przyszłym roku wiele w tej kwestii zmieni się

  • Ostrzegam przed kupowaniem samochodu elektrycznego ponieważ od następnego roku prąd ma iść w górę i to sporo a na tym się nie skończy bo nie mamy rządu proekologicznego i jeszcze czaka nas sporo podwyżek prądu.

  • Proponuję oglądać na szybkości 0,75x, żeby zrozumieć,co prowadzący chce przekazać widzom. 👍🏼