Ile kosztuje ładowanie elektryka? – test – Jest Pięknie za kierownicą [ENG SUBS]

Ile kosztuje ładowanie elektryka? - test - Jest Pięknie za kierownicą [ENG SUBS]



Ile kosztuje ładowanie samochodu elektrycznego? To zależy. Może być bardzo tanio albo dużo drożej niż trzeba zapłacić za tankowanie samochodu o konwencjonalnym napędzie. Wszystko wyjaśniam w wideo, zapraszam!

Podoba się? Zasubskrybuj mój kanał tutaj: http://bit.ly/DajSubaJestPieknie

Nowe odcinki w każdy czwartek, o 15.00.

Znajdź mnie:
➡ na Instagramie: https://www.instagram.com/amgidynska/
➡ na Facebooku: https://www.facebook.com/anna.gidynska

📱 Mój smartfon: http://bit.ly/33H1jK5

Inne testy samochodów, które warto obejrzeć:

🚗 Jaguar i-Pace: https://www.youtube.com/watch?v=Szyk4nste5g
🚗 smart EQ fortwo: https://www.youtube.com/watch?v=x_KjAUXhrBo
🚗 Mercedes-Benz EQC: https://www.youtube.com/watch?v=RpbEx3YZsxE
🚗 Volkswagen e-Golf: https://www.youtube.com/watch?v=FMP3rz3Xw04
🚗 7 mitów o samochodach elektrycznych: https://www.youtube.com/watch?v=WP9lEh7JGsY

🎯 Hybrydy i elektryki: https://www.youtube.com/playlist?list=PLrUZd4QWDYUEqschiTMVpdJn8NNQI_EBu
🎯 Co warto mieć w samochodzie: https://www.youtube.com/playlist?list=PLrUZd4QWDYUF3qMlj5882CprX-bHCXTsl

#jestpięknie #ilekosztujeładowanieelektryka #samochodyelektryczne

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
– montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

admin:

Zobacz komentarze (23)

  • Obejrzałem z dużym opóźnieniem ale i z dużą przyjemnością. Dziękuję i pozdrawiam !

  • Auta elektryczne mają przyszłość. Na obecną chwilę jeszcze za wcześnie żeby myśleć o takim zakupie:
    -Infrastruktura dostępności ładowarek jest jeszcze kiepska
    -Ludzie w blokach nie mają gdzie ładować takich samochodów (jak ktoś ma posesje to ma gdzie postawić i ładować)
    -zakupy nigdy nie zajmują mi na tyle bym zdążyła naładować taki pojazd
    -Pod pracą też nie mam takiej ładowarki.

  • Witam.
    Czy w informacji dot. ekonomiki jazdy miejskiej brane jest pod uwagę używanie ogrzewania samochodu, ogrzewania foteli, lusterek i szyby w okresie zimowym lub wycieraczek i klimatyzacji oraz wentylacji foteli w okresie letnim?
    A jeśli nie to w takim razie jaki by był koszt przejazdu 100 km w mieście z użyciem wyżej wymienionych dodatków, czy miała Pani okazję to przetestować lub policzyć.
    Pozdrawiam.

  • Dlatego jeśli jeździ się głównie w mieście i sporadycznie w trasę to warto kupić hybrydę Plug-In, ja tak jeżdżę i rozglądam się właśnie za PHEV, wpadłą mi w oko Kia XCeed :)

  • Trafiłem na kanał dość niedawno. Przejrzałem już sporo całkiem niezłych materiałów. Uwielbiam Marka, ale Twoje podejście coraz bardziej mi się podoba.
    Fajny i przydatny materiał, za który bardzo dziękuję, ale chętnie zobaczyłbym film o życiu z elektrykiem w bloku mieszkalnym. Czy w ogóle da się z tym funkcjonować? Czy w takiej sytuacji lepiej sprawdzi się benzyniak, diesel, hybryda, hybryda plug-in, a może elektryk? Czy w ogóle jest sens myślenia o aucie z elektryką na pokładzie, gdy nie ma opcji ładowania z gniazda pod domem (lub pod firmą).
    Bardzo czekam na taką produkcję! Myślę, że temat zainteresowałby wielu mieszkańców blokowisk, w których na ten moment nie ma dostępu do sieci elektrycznej na parkingach.

  • Jeśli chodzi wyłącznie o koszty ładowania/tankowania to temat omówiony, co się żadko zdaża, żetelnie. Elektrykiem taniej ale nie zawsze. Niestety pod uwagę trzeba jeszcze wziąć dużo wyższą cenę zakupu auta, a ta sprawia że elektryk opłaca się mało komu. Jak ktoś chce i lubi to niech kupuje, ale ciężko taki zakup tłumaczyć ekonomią.

  • Znając naszych rządzących i chęć by jak najwięcej od nas wyciągnąć pieniedzy na początku będzie w porządku bo będzie tanio a potem prąd pójdzie tak do góry że będzie niewielka różnica między benzyną, ropą a ładowaniem samochodu elektrycznego...ot i Cala filozofia

  • wieksze zakupy za 20 zl hmmm . no dawno mnie w polsce nie bylo tanio :) . pozdrawiam super material