Gdzie jest najwięcej stacji ładowania samochodów elektrycznych? Pożary samochodów elektrycznych

Gdzie jest najwięcej stacji ładowania samochodów elektrycznych? Pożary samochodów elektrycznych



@Naładowani TV weekly update, a w nim:

– gdzie znajduje się najwięcej stacji ładowania samochodów elektrycznych;
– pożary samochodów elektrycznych vs. samochody benzynowe;
– prognozy rynkowe;

Program prowadzi:
Paweł Kacperek, bloger technologiczny – https://pawelkacperek.pl

Ekspert:
Michał Baranowski, CEO Elocity – https://elo.city

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
– montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

admin:

Zobacz komentarze (8)

  • Jeżeli chodzi o statystyki pożarów pojazdów to należy zauważyć kilka kwestii, otóż „słusznie” liczy się ilość pożarów na jakąś tam stałą liczbę pojazdów, jednak jak weźmiemy 100tyś losowych BEV i tą samą ilość spalinowych to będą to bardzo różne grupy:
    EV – większość aut będzie prawie nowych, znaczące liczby sprzedawanych EV są dopiero od kilku lat co oznacza że w naszej losowej grupie będzie mała liczba 10 letnich (i to będą najstarsze ) aut. Większość aut będzie jeszcze pewnie na gwarancji, auta są serwisowane najczęściej w ASO bo posiadają je majętni ludzie a dodatkowo każdy chcę zachować gwarancję na baterię. Trudno znaleźć niezależny warsztat „mirka” co ogarnie EV, ci co robią to są pasjonaci i fachowcy więc zrobią to dobrze. Przebiegi aut będą zdecydowanie mniejsze bo EV trudniej robi się wielkie odległości.
    Spalinowe – tutaj będziemy mieć sporą liczbę zużytych starych aut, wiele nie widziało profesjonalnego serwisu od lat bo ma jeździć tanio aż się nie rozleci. Wiele miało historię powypadkową gdzie ktoś mógł niefachowo połączyć wiązki itp., niezalażny „serwis” znajdziesz prawie na każdym rogu więc zawsze jest ryzyko trafić na słabego mechanika itp.
    I teraz pytanie: W jakiej grupie jest większa szansa na pożar?

  • Im więcej podzespołów tym większe ryzyko awarii. Połączenie napędu spalinowego z elektrycznym powoduje że w samochodzie hybrydowym jest podwojenie szansy nie tylko na pożar ale też na awarię.

  • Nie sądzę żeby blokowiska zaczną zużywać mniej energii - mamy pracę zdalną, coraz więcej urządzeń wymagających ładowania lub zasilania (klimatyzatory, oczyszczacze powietrza, nawilżacze, golarki, smartwatche, słuchawki czy nawet kurtki ogrzewające), duża liczba osób ma 2-3 telefony, 2 komputery, coraz większe telewizory, więcej AGD, wszystko świeci - tej energii będziemy zużywać coraz więcej więc problem z dostępnością mocy będzie coraz większy...

  • w sprawie pożarów i parkingów - może to nie tylko kwestia ilości pożarów, ale ich gaszenia? Nie znalazłem statystyk odnośnie tego ile samochodów z LPG staje w płomieniach (ze względu na instalacje LPG), a jednak jest zakaz wjazdu na parkingi podziemne?

  • dwie kwestie: wolałbym jechać na stację ładowania do marketu czy gdzieś w mieście gdzie można iść na zakupy przy okazji czy coś zjeść niż do dilera.. druga kwestia klienci mogą zajmować miejsca, a co jak będzie tyle wydań nowych samochodów w danym dniu, że przez to nie będzie można naładować samochodów dla klientów?
    Druga: Nie wiem czy jest to możliwe i jak to wygląda, ale czy nie można postawić ładowarki, do okoła np 20 miejsc parkingowych i rozprowadzić kabli ładowania tak żeby miały zasięg na te miejsca parkingowe tak żeby nie trzeba było szybko zabierać samochodu żeby nie blokować miejsca? albo nawet jak podłączą się wszyscy to rozdzielić moc lub kolejkować je - jeden skończy się ładować to zaczyna kolejny? Wiem, że pewnie koszta byłby ogromne ale np. rozprowadzić taką instalację na cały parking np. 100miejsc i traktować jako zwykły z możliwością naładowania? Jak to jest rozwiązane w Norwegii gdzie tych elektryków tyle jeździ?

  • A jak to jest z tymi przywilejami dla elektryków tzn darmowy parking czy jazda buspasem? Jest to dla wszystkich czy tylko dla samochodów zarejestrowanych w PL?

  • Poruszyliście dziś bardzo ważny temat: ile miejsc parkingowych w garażu podziemnym winno mieć gniazda do ładowania i jakiej mocy?