Mobilny Mechanik Warszawa 24h Performance Upgrades ELEKTRYCZNE AUTA SĄ SUPER!!! CZYLI największa HIPOKRYZJA w Świecie MOTORYZACJI!!!

ELEKTRYCZNE AUTA SĄ SUPER!!! CZYLI największa HIPOKRYZJA w Świecie MOTORYZACJI!!!

ELEKTRYCZNE AUTA SĄ SUPER!!! CZYLI największa HIPOKRYZJA w Świecie MOTORYZACJI!!!



Elektryczne auta są super, to nasza przyszłość w tą stronę idzie motoryzacja. Ale czy aby na pewno nie jest to bujda na resorach? Pogadajmy o cyfrach liczbach o których się nie mówi przy zakupie auta elektrycznego w POLSCE!!!
Chcesz być na bieżąco koniecznie zostaw suba!!!

DEKODER VIN od Carvertical, dzięki któremu wygenerujesz raport z historią auta + 10% rabatu z linku
—————————————————————–
https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=milosnicy4kolek&b=596ea163&voucher=milosnicy4kolek

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów M4K. Sprawdź co nowego w STREFIE MOTO i znajdź dla swojego auta dopasowane oferty części samochodowych w atrakcyjnych cenach.
——————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/bonus-m4k-ukraina
———————————————————————————
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 2000 zł za polecanie
———————————————————————————

Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
————————————————————————————
https://allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
————————————————————————————
LIMITOWANY ZESTAW ELEKTRONARZĘDZI
————————————————————————————
https://allegro.pl/oferta/zestaw-elektronarzedzi-m4k-11452408591?fbclid=IwAR2L3YWKZFZFXYBeDZMn8ijVKoYdsx-3YaDy_4p90pB4CcC__vA0VE9S9-Q
—————————————————————————————
Meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl

OFICJALNY SKLEP MIŁOŚNIKÓW 4 KÓŁEK
——————————————————————–
https://sklep.milosnicy4kolek.pl/
——————————————————————–
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠 M4K GARAGE ŁÓDŻ – JUŻ OTWARTY
https://www.facebook.com/m4klodz
https://www.instagram.com/m4kgaragelodz/?hl=pl
🛠 M4K GARAGE KATOWICE – JUŻ OTWARTY
https://www.facebook.com/m4kkatowice
https://www.instagram.com/m4kgaragekatowice/
🛠 M4K GARAGE ELBLĄG – JUŻ OTWARTY
https://www.facebook.com/m4kelblag
https://www.instagram.com/m4kgarageelblag/
🛠 M4K GARAGE POZNAŃ – w toku
https://www.facebook.com/m4kpoznan
https://www.instagram.com/m4kgaragepoznan/
🛠 M4K GARAGE LUBLIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4klublin
https://www.instagram.com/m4kgaragelublin/?hl=pl
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – JUŻ OTWARTY!
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl
#faktyimitymotoryzacji #samochodyelektryczne #tesla

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
– montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

46 thoughts on “ELEKTRYCZNE AUTA SĄ SUPER!!! CZYLI największa HIPOKRYZJA w Świecie MOTORYZACJI!!!”

  1. Całkowity bilans CO2 jest znacznie gorszy. Już sama produkcja samochodu elektrycznego powoduje 10 razy większą emisję CO2 niż produkcja np . Diesla, a to za sprawą baterii ( Produkcja baterii jest niezwykle energochłonna i elity dobrze o tym wiedzą).

  2. Chyba został poruszony temat rzeczy niepoliczalnych. Emisja. Nie opowiadam się po żadnej stronie, ale wydobycie ropy i jej przetwarzanie też niesie za sobą wiele złego. Auto spalinowe to nie tylko dym z rury wydechowej. Zapomina się również o olejach i ich utylizacji…

  3. Volvo samo przyznało że aby auto elektryczne zaczęło być bardziej ekologiczne od spalinowki, trzeba użytkować takie cudo około 7 lat. Dopiero po tym czasie tzw carbon footprint czyli zanieczyszczenie naszej atmosfery co2 będzie mniejsze niż mojego diesla. Tylko elektryk po 7 latach tonjuż szrot a mój v70 d5 nadal śmiga i pali 6 litrów na trasie. Zgadzam się aby elektryki były alternatywą ale nigdy nie zastąpimy sulnokow spalinowych

  4. elektryczne są zajebiste – sprawność, prostota! … tylko ostatni wiek technologia była hamowana na rzecz spalinowych, wyeksploatowane i teraz raptem pod przykrywką globcia biorą się za elektryki 🙂

  5. Pracowałam w takiej fabryce i widziałam od podstaw jak taka bateria powstaje. Ani bateria, ani proces technologiczny, ani standardy pracy (od hal po biuro) nie ma nic wspólnego z byciem eko. No może papierowe kubki do picia wody na halach lub biały papier niby z recyklingu. Poza tym nic. Nie wierzę w tą ideę, system pracy bardzo wykańczający. Do tego lejący się pod maszynami elektrolit bardzo szkodliwy dla pracowników. Nie polacem.

  6. A gdzie obliczenia ile prądu i innych zasobów kszotuje dostarczenie litra paliwa na stacje benzynowa? 🙂 ja tesla nie znoszę i sam mam 300 koni w dieslu ale to warto tez by było fajnie powiedzieć…

  7. Koncerny samochodowe i chore rządy tęczowo-liberalne w Europie i na
    świecie robią Was w konia. Samochody elektryczne mają większy ślad
    węglowy niż dobre samochody spalinowe. Dla niezorientowanych cały cykl
    życia i utylizacji samochodu elektrycznego wytwarza więcej CO2 niż
    nowoczesne samochody spalinowe, więc gdzie jest tu logika? …pieniądze,
    drogie samochody elektryczne przy tej samej marży generują więcej
    zysku!!! No i jak będziemy mieli tylko samochody elektryczne będziemy
    mieli tak czyste powietrze i dobre samopoczucie. Natomiast utylizacji
    baterii będzie odbywała się w biednych krajach Afryki i Azji, ludzie
    będą tam umierali masowo na nowotwory, będzie zanieczyszczane tam
    środowiska, …a;e mu będziemy tak ekologiczni, cynizm!!!

  8. Jest taki portal propagandowy Elektromobilność gdzie już jakiś czas temu opisałem te wszystkie argumenty w komentarzach… I zgadnijcie co się stało?!

    Zostałem zbanowany na zawsze!!
    Nie mogę komentować bo sieję hejt i rozgladzam kłamstwa!😁

  9. Brawo łysy, super wypunktowane, myślę dokładnie tak samo tylko cwelebryci z Wilanowa itd. zadzierają nosy i wypinają tyłki o tym jacy oni eko są bo elektrykiem jeżdżą i jak o prawa człowieka, równość i tolerancję walczą a nie wiedza skąd te baterię w ich ekobadziewach się wzięły!

  10. Tylko nie do końca można porównywać emisje produkcji prądu do emisji spalin które produkują silnika diesela, bierzmy pod uwagę tez ze miasta darzą do tego żeby zniwelować zjawisko smogu w dużych miastach. W momencie kiedy będziemy głównie poruszać się samochodami elektrycznymi, zjawisko spadnie.. oczywiscie kosztem zwiększenia produkcji zanieczyszczeń z elektrowni.. ale musimy zaczac isc w jakas stronę. Każda technologia na początku kulała, diesle 15/20 lat temu tez nie produkowały tyle cząstek stałych do atmosfery co teraz…

  11. Kłamstwo pierwsze.
    Według youtubera niezależne ADAC podaje dla elektryków wartość 20kWh/100km. Problem w tym, że jest to średnia dla wielu modeli. Wlicza się tam np. Hyundai Ioniq Elektro Style (typowa 5 drzwiowa osobówka) z 16.3 kWh/100km, czy Nissan e-NV200 Evalia (typowy minivan) z 28.1 kWj/100km. Z czym porównać średnią składającą się z osobówek, jeepów i minivanów? Cyk nowa Skoda Octavia.

    Kłamstwo drugie.
    Według youtubera cena energii elektrycznej wynosi 1zł/kWh. Średnia cena brutto za kWh energii elektrycznej dla gospodarstwa domowego w taryfie G11 (stała stawka całą dobę) w lutym 2022 roku na terytorium Polski wynosiła: 0.63zł w Enea SA, 0.64zł w Tauron, 0.70zł w Energa Obrót, 0.68zł w PGE Obrót, 0.63zł w E.ON.

    Kłamstwo trzecie.
    Olej napędowy po 5.00zł/l. Jest to wartość której już nigdy nie osiągniemy nawet przy tarczy antyinflacyjnej w wersji pisiont.ziobro. Być może nawet już nigdy nie zobaczymy 6.00zł/l.

    Kłamstwo czwarte.
    Matematyka. Elektryk w każdym przypadku dostaje wartość maksymalną lub zaokrąglenie w górę. Spaliniak natomiast za każdym razem dostaje wartość minimalną lub zaokrąglenie w dół. 4.5l oleju napędowego razy 5 złotych to 22.50zł i coś za bardzo się nie zgadza? Potrzymaj mi piwo. Cyk 20.

    Jak liczby wyglądają w rzeczywistości?
    Wspomniany już Hyundai Ioniq Elektro Style zużywa 16.3 kWh/100km przy koszcie energii 0.70zł, co daje 16.3kWh/100km * 0.70zł/kWh = 11.41zł/100km. W przypadku ceny średniej Enea SA (0.60zł/kWh) mamy 10.27zł/100km
    Nowa Skoda Octavia spala 4.5l/100km przy koszcie oleju napędowego 7zł/l daje 4.5l/100km * 7.00zł/l = 31.50zł/100km (około 3x drożej). W przypadku prawdopodobnie nieosiągalnej już nigdy ceny 6zł/l mamy 27.00zł (około 2.5x drożej).

    Jak podając się cały czas na "suche fakty", "walkę z propagandą" i "absolutnie nie będąc przeciwnikiem" można stwierdzić, że 3=1, czy 2.5=1? A no można. Wystarczy być youtuberem. A to dopiero jeden fikołek z kilkunastu w filmie.

  12. Kłamstwo pierwsze.

    Według youtubera niezależne ADAC podaje dla elektryków wartość 20kWh/100km. Problem w tym, że jest to średnia dla wielu modeli. Wlicza się tam np. Hyundai Ioniq Elektro Style (typowa 5 drzwiowa osobówka) z 16.3 kWh/100km, czy Nissan e-NV200 Evalia (typowy minivan) z 28.1 kWj/100km. Z czym porównać średnią składającą się z osobówek, jeepów i minivanów? Cyk nowa Skoda Octavia.

    Kłamstwo drugie.

    Według youtubera cena energii elektrycznej wynosi 1zł/kWh. Średnia cena brutto za kWh energii elektrycznej dla gospodarstwa domowego w taryfie G11 (stała stawka całą dobę) w lutym 2022 roku na terytorium Polski wynosiła: 0.63zł w Enea SA, 0.64zł w Tauron, 0.70zł w Energa Obrót, 0.68zł w PGE Obrót, 0.63zł w E.ON.

    Kłamstwo trzecie.

    Olej napędowy po 5.00zł/l. Jest to wartość której już nigdy nie osiągniemy nawet przy tarczy antyinflacyjnej w wersji pisiont.ziobro. Być może nawet już nigdy nie zobaczymy 6.00zł/l.

    Kłamstwo czwarte.

    Matematyka. Elektryk w każdym przypadku dostaje wartość maksymalną lub zaokrąglenie w górę. Spaliniak natomiast za każdym razem dostaje wartość minimalną lub zaokrąglenie w dół. 4.5l oleju napędowego razy 5 złotych to 22.50zł i coś za bardzo się nie zgadza? Potrzymaj mi piwo. Cyk 20.

    Jak liczby wyglądają w rzeczywistości?

    Wspomniany już Hyundai Ioniq Elektro Style zużywa 16.3 kWh/100km przy koszcie energii 0.70zł, co daje 16.3kWh/100km * 0.70zł/kWh = 11.41zł/100km. W przypadku ceny średniej Enea SA (0.60zł/kWh) mamy 10.27zł/100km

    Nowa Skoda Octavia spala 4.5l/100km przy koszcie oleju napędowego 7zł/l daje 4.5l/100km * 7.00zł/l = 31.50zł/100km (około 3x drożej). W przypadku prawdopodobnie nieosiągalnej już nigdy ceny 6zł/l mamy 27.00zł (około 2.5x drożej).

    Jak podając się cały czas na "suche fakty", "walkę z propagandą" i "absolutnie nie będąc przeciwnikiem" można stwierdzić, że 3=1, czy 2.5=1? A no można. Wystarczy być youtuberem. A to dopiero jeden fikołek z kilkunastu w filmie.

  13. Dobra fajnie wiemy ile CO2 emituje jedna kwh potrzebna do ładowania baterii a może porównamy to z tym ile emituje CO2 produkcja 1 litu paliwa potrzebnego do zatankowania benzyniaka, w sensie nie wiem może nadal wychodzi na korzyść spalinówki. I z drugiej strony ile można sie targować w którym momencie mamy przestać liczyć ślad węglowy przecież można w tym iść dalej, ile kosztuje transport ropy z szybów do rafinerii a potem na stacje paliw? Albo ile będzie kosztować modernizacja sieci energetycznej w naszym kraju przecież taki przeskok na 100% elektryki znaczeni zwiększy zapotrzebowanie. Strasznie mnie to ciekawi ale poznać tak obiektywną prawdę chyba jest nie możliwe…

  14. No tak. Wstrzymam się z zakupem elektryka bo za 5 lat i 7 m/c 2 tyg 3 dni 5 godz 37 min i 35 s odpalają w Polsce elektr atomową. Wtedy kupie elektryka. Sorry postęp nie jest tani ani na początku opłacalny. Urrrra będziemy mieli elektr atom i auta w dieslu. To dopiero będzie temat na pogadankę.

  15. Wybacz Michu lecz ten materiał wgm. nie jest obiektywny… przy przelicznikach i porównaniach nie uwzględniasz wielu czynników, takich jak emisja CO2 i zużycie energii w procesie przetwarzania surowca jakim jest ropa, ba ilość ropy spalonej przez tankowiec by dostarczyć surowiec do kraju i wiele wiele więcej.
    Co do aspektów społecznych, kulturowych, moralnych – to przecież ropa to taki czysty materiał i nie ma o ten surowiec wojen, rzezi itd… a wydobywają go krasnoludki albo spada z nieba… a tankowce to już nigdy się nie rozszczelniały, tworząc katastrofy ekologiczne…
    Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo i "patologię" warsztatową to pojazdy na paliwa kopalniane mają te same problemy, przecież paliwo jest łatwopalne, wybuchowe itd…
    W moim odczuciu robisz hejt na elektryki bo takie masz przekonanie – znasz i lubisz tradycyjne rozwiązania – rozumiem, nie mniej spodziewałem się lepiej przygotowanego materiału. Według mnie
    zarówno elektryki i spalinówki mają swoje wady i zalety, ale byłeś tu bardzo jedno stronny. W mojej opinii z surowcami kopalnymi problem jest nie tyle co w ekologii a w tym, że się kończą, wykorzystanie energii odnawialnej w tym przypadku jest jedynym sensownym rozwiązaniem, niestety technologia uzyskiwania energii jak i jej przechowywania pozostawia wiele do życzenia…

  16. Inna bardzo ważna kwestia – ślad węglowy. Produkcja auta elektrycznego ma kilkukrotnie większy ślad węglowy, a jeśli po wypadku lub wyeksploatowaniu baterii trzeba samochód wyprodukować na nowo to już w ogóle dramat.

    Nawet stare używane auta mają dużo mniejszy ślad węglowy i dodatkowo mogą służyć wielu właścicielom.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Post

eskişehir eskort - eskort eskişehir - mersin eskort - izmir eskort - eskort bursa - adana eskort - eskort adana - eskort