Czym GROZI CHIP-TUNING LPG?

Czym GROZI CHIP-TUNING LPG?



Mity jakie latami narosły wokół LPG należy prostować w każdej możliwej sytuacji, dziś wraz ze Sławkiem z firmy dyno set porozmawiamy jak naprawdę powinno się stroić, dlaczego wypalają się gniazda i ile można osiągnąć na LPG.
Dajcie znać jak się podobało kciuk w górę i subskrybuj by być na bieżąco.

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
——————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————

szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-

Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
————————————————————————————
https://allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
————————————————————————————

Koniecznie zajrzyjcie do Ekipy z dyno set
——————————————————————
https://www.facebook.com/dynoset
——————————————————————

WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE z Autografem i wieloma dodatkami
—————————————————————————————
https://allegro.pl/oferta/limitowany-zestaw-narzedzi-m4k-garage-latarka-9524605987
—————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
– montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

33 thoughts on “Czym GROZI CHIP-TUNING LPG?”

  1. Jestem fanem gazociągu w autach od zawsze…. pierwsze auto gazowałem w 1993 roku Audi 100 cygaro. Przez prawie 30 lat zaliczylem wiele samochodow z tym systemem zasilania. Słuchając opinii negatywnych o instalcjach lpg, pukam się w głowę. Rekordzista swiata w mojej stajni był Passat b3 kombi 2.0 – 115 koni. Przejechał 580 000 na gazie plus 190 000 na benie odczyt z licznika w dniu zakupu. Przez cały jego żywot mial 8 wymian rozrzadu 4 wymiany zestawu hamulcowego, walek piatego biegu. 3 komplety sprzegla. I raz zrzucilem glowice żeby wymienić uszczelniacze 16 pln plus planowanie i uszczelka całość ok 200pln. Oczywiście końcówki w zawieszeniu itp kręcił po 3-5 tys. Km tygodniowo. Regularna wymiana oleju co 10 tys km. Obenie touran 1.6 102 km. Ubolewam że jest tak malo aut które można gazować. Ostatnio musialem kupic 2.0 ON . Bo ostatnie benzyniaki maja duża pojemność co wiąże się z kosmiczną akcyza i dość wysokim kosztem instalacji lpg. Najważniejsza sprawa to jak mówią autorzy programu odpowiedni dobór i montaż bo od tego zaczynają się zazwyczaj problemy. Pozdrawiam, ciekawy odcinek. Mądrego zawsze warto posłuchać.

  2. Mam chip na 193 KM w moim 1.8T zakładam właśnie gaz . Dzwoniłem do tunera który mi powiedział że on nic nie musi zmieniać to oni montując gaz mają dostosować mapę gazu do mapy auta .a nie odwrotnie . Więc jak to jest ?

  3. Super wiedziec tyle o gazie.nie wiedzialem ze mozna auta w gazie podciagnac w gore.Ale moja Viki juz konczy swoj zywot w gazie i chyba juz z niej nic nie bedzie wiec zakupilem inne auto w benzynie i zastanawiam czy go zagazowac

  4. Może znajdzie się ktoś to się wypowie jak to wygląda w V6, V8, V12 w których Chip daje 10 koni. Może ktoś opowie różnice między reduktorami, jaki do ilu koni.
    itd. Jak działa LPG latem i zimą. Czemu nikt nie powiedział że LPG jest wyczulone na lewe powietrze, na uszkodzenia układu paliwowego itd. ?
    Różnice między parownikiem a reduktorem sekwencyjnym. Można też obgadać problem czemu auta czasem palą dwa paliwa mimo ciągłego jeżdżenia na gazie.
    I ciągle ,,w vagach’’ , ,,w grupie vaga’’ , ,,vagi’’
    Pozdrawiam was

  5. @miłośnicy mieliśmy kiedyś golfa 2 z instalacją lpg, był przełącznik na odpalanie tylko na gazie i dodatkowy guzik od ssania gazu, auto w ogóle nie miało paliwa w zbiorniku, odpalało i jeździło tylko na gazie więc da się mieć instalację tylko na gaz

  6. Świetny materiał! Mam pytanie Chevrolet Malibu 2,4, gdzie we Wrocławiu założe gaz właśnie z modyfikacją zapłonu. I czy jest sens chipować taką jednostkę, jak podnieść jej moc?

  7. Łada Samara paliła na gazie przy -20°C , musiała pochodzić z 5 min i można było jechać. Bo jak się odrazu ruszyło to zamarzał parownik. Teraz można by założyc dogrzewacz płynu z diesla na 3-4 świecę żarowe i można latać bez benzyny

  8. Przez złą diagnostykę usterki w moim 1.8T , musiałem odpalać auto na gazie, na PB kręcił kręcił i raz na 50 prób odpalał i się dławił. Po X setek zł zacząłem sam kombinować i wyszedł czujnik za 24 zł G62. Na zimnym silniku z LPG zachowywał się normalnie jakby był rozgrzany. Nie przydławił się po dodaniu gazu. Ale niestety wiemy, że jest to złe bo zły 😉 gaz zimny był spalany, a nie ciekły jak PB 🙂

  9. spece montują gaz od wczoraj, skoro nie wiedzą, że stare instalacje mieszalnikowe umożliwiały odpalanie na gazie. Pomysł ze świecą żarową w parowniku to już pod nagrodę Darwina się kwalifikuje.

  10. Mają wiedzę, watro słuchać takich ludzi. Dają dużo informacji niezbędnych dna nas ludzi którzy nie myślą o tym, nawet po tym jak się zamontuje instalacje LPG. A teraz wiadomo ile to kosztuje pracy. Pozdrawiam piona.

  11. 18:10 a ja lubię rude Azjatki, choć zawsze wydawało mi się, że preferuję drobne blondynki. Chyba dlatego mam żonę brunetkę potężniejszą ode mnie 😀 Pozdrowienia Łysy, jesteśmy z Prymusem u Ciebie od drugiego odcinka na kanale

  12. Mój Mondek mk3 2.0 przejechał na LPG 160 tys. 12 lat w sumie ma już 310 tys. Odpowiednio traktowany regulacja zaworów to podstawa strojenie instalacji itp. Mitem jest że duratec nie nadaje się do gazu, odpowiednio traktowany służy wiecznie… 😁

  13. A czy Pan Sławek ogarniał strojenie ciekłej fazy wtrysku LPG we wtrysku pośrednim ? , bo wkońcu ciekły wtrysk LPG do zwykłej jednostki z pośrednim wtryskiem też można założyć, a daje nam to też chłodzenie dodatkowe zaworów i tłoków.

  14. Witam . Już 20 lat temu były w Kanadzie instalacje LPG które były jedyne w autach i tylko one zasilały silnik . Po co tworzyć coś nowego jak wystarczy zagłębić się w przeszłość . W naszym kraju LPG weszło bardzo pużno w stosunku do świata i europy . Pozdrawiam

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Post

Nowa gospodarka - Farming Simulator 19 | #23

Nowa gospodarka – Farming Simulator 19 | #23Nowa gospodarka – Farming Simulator 19 | #23

Jest to kolejny odcinek z serii 2 (polskie gospodarstwo) z gry Farming Simulator 19, w której gram na mapce Lipinki. MODY: Mapa: https://farming-simulator.com/mod.php?lang=pl&country=pl&mod_id=124566&title=fs2019 Ciągniki: https://farming-simulator.com/mod.php?lang=pl&country=pl&mod_id=135203&title=fs2019 https://farming-simulator.com/mod.php?lang=pl&country=pl&mod_id=135528&title=fs2019 Bizon: https://ls-portal.eu/pl/bizon-super-z056-v1-1-2/ Przyczepa: https://farming-simulator.com/mod.php?lang=pl&country=pl&mod_id=134948&title=fs2019

eskişehir eskort - eskort eskişehir - mersin eskort - izmir eskort - eskort bursa - adana eskort - eskort adana - eskort