
Adam postanowił zamienić klasyczny napęd na silnik elektryczny! #Klimek_vs_Duda
Oglądaj „Klimek kontra Duda” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/klimek-kontra-duda-odcinki,17821/odcinek-4,S01E04,134540
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Warsztatowy pojedynek dwóch najlepszych mechaników znanych z naszej anteny: Adam Klimek – znany z programu „Samochód marzeń: kup i zrób” i Grzegorz Duda – prowadzący „101 napraw”, kupią, a następnie zmodyfikują ten sam model samochodu w określonym czasie – każdy z nich otrzyma jednakowy budżet, a reguły rywalizacji zostaną ustalone dżentelmeńską umową na początku każdego odcinka. Jakie pomysły podsunie mechanikom wyobraźnia i czy uda im się je zrealizować? Tu liczyć się będą umiejętności i patenty wypracowane podczas wieloletniej warsztatowej praktyki – obaj fachowcy chętnie podzielą się nimi z widzami. Sprawdzimy, kto wykaże się większą pomysłowością i doświadczeniem – zwycięzca w nagrodę otrzyma na własność zrealizowany projekt przeciwnika!
Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.
Wykonujemy:
odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy
Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.
Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.
Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:
– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
– montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!
TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.
Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.
Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!
Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.
Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.
Oglądaj "Klimek kontra Duda" w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/klimek-kontra-duda-odcinki,17821/odcinek-4,S01E04,134540
Dynamicznie xd
Napęd przyszlosci(a mógł być już 100lat temu przez Teslę oddany ludziom), swoją drogą zawód przyszłości i dobre pieniądze Zawód Mechanik samochodów elektrycznych)..niech Ministerstwo Edukacji pomyśli o wprowadzeniu tego zawodu.Pozdrawiam Pana Adama.👍👍
Jaki silnik do kosiarki zamiana z 22 km spalinowy na elektryczny czy ktoś mk powie gdzie taki kupie
Tylko samochody elektryczne !
Zlej łysego
Mam seata ibiza 1,4 benzyna. Ile by kosztowały silnik I plus akumulatory z podłączeniem żeby auto jeździło do 100km na godzinę.
Drodzy państwo czy możecie zdradzić gdzie mogę dostać taki zestaw silnik elektryczny plus kontroler (falownik)
Mam pytanie czy ten maluch jest zarejestrowany, bo przymierzam się do czegoś podobnego tylko jak narazie nikt nie chce tego zarejestrować, a nie chce zaczynać czegoś czego się nie da później zarejestrować bo chce jeździć tym po drodze.
W scenie z Louisem Defunes'em w filmie "Le petit baigneur" rozciągany była jaguar E-type nie citroen 😉
Hmm. A jakby do silnika elektrycznego podloczyc agregat prodotworczy. Spalanie 0.7 l na godzinę. To by była rewelacja. Ale czy to się da.???
Śmieszne jest tylko dlaczego nikt nie pyta o moc w watach danego silnika elektrycznego , tak jak i ekspert z video , Określa silnik jako :” wystarczający gabarytowo „ …. hehe do czego np.? Może do umieszczenia go w kiblu , bo taka precyzacja tylko na tyle pozwala
Czy macie namiar na tego pana ❓
Elektryczne auta już dziś to przeszłość. Właśnie przemysł akumulatorów informuje że brakuje surowców na produkcję baterii do aut elektrycznych. W sumie taka informacja nie dziwi, bo naukowcy od dawna ostrzegali że to ślepa uliczka. Sam Eloan Musk także poinformował że Tesli kończą się fundusze i starczy ich tylko na jeszcze kilka miesięcy działalności firmy.
Silnik elektryczny i skrzynia vw….to działać długo nie bedzie.
miało nie być nowej technologii a typ se zakłada elektryczny silnik XD
Duda smutasie, uśmiechnij się i tak przegrałeś
Jakieś namiary do Pana od samochodów elektrycznych były by bardzo mile widziane, chociaż jakiś punkt zaczepienia żeby wyguglować.
Stawiam na dude ,jak dla mnie Klimek to trochę aktor ,nic przy aucie nie robi ,a tylko jeździ od warsztatu do warsztatu
Dlaczego Adam nic nie robi sam tylko wszyscy robią za niego? on coś potrafi chociaż? Duda to jest gość!
A to nie miałbyć czasem silnik wolnossący?!
Duda zmienil cala budowe mini wiedzi klimek moze ingerowac w naped , duda robi rajdowki wiedz to co robi to chleb powszedni dla niego na nic innego nie mial pomyslu jak zrobic w stylu rajdowki bo tyle umie
Klimek jak dotad zaspawal wlew paliwa i pospawal flansze skrzyni???Duda,to jest gosc.robi robote.SAM!to jest istotne
Adam wraca do gry, bardzo dobry kierunek to będzie hit.