Mobilny Mechanik Warszawa 24h Performance Upgrades A olej Pan ten OLEJ !!! Czyli jak szukać DOBREGO oleju i co czytać !!!

A olej Pan ten OLEJ !!! Czyli jak szukać DOBREGO oleju i co czytać !!!

A olej Pan ten OLEJ !!!  Czyli jak szukać DOBREGO oleju i co czytać !!!

Przed ostatni odcinek w tym roku, czyli jak sami możemy znaleźć dobry olej do naszego silnika gdzie i jak szukać oraz co czytać, również po raz kolejny poruszę płukanie silnika przy zmianie oleju. Jeśli się zgadzacie to kciuk w górę i udostępniamy.

NOWY WARSZTAT M4K WE WROCŁAWIU
ZOSTAWCIE KCIUKA I BĄDŹCIE NA BIEŻĄCO
——————————————————————————————————
https://www.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Wrocław-102660747889678/
——————————————————————————————————-

Okazje allegro dla widzów m4k
———————————————————————————–
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
———————————————————————————–

salon samochodów używanych by m4k
————————————————————————————————-
https://www.facebook.com/Salon-samochodów-używanych-M4K-108125677231093
————————————————————————————————–

Strona www salonu samochodów używanych by m4k
————————————
https://salon.m4k.pl/
————————————

UWAGA UWAGA JUŻ JEST!!!
Moja Nowa książka do nabycia !!!
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-

Promocje dla widzów M4K na Allegro
————————————————————-
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
————————————————————-

Jeśli szukasz firmy od naprawy elektrofoniki zajrzyj
———————————————————————————-
https://ecutronics.de/
———————————————————————————-

WARSZTAT M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
——————————————————————————————————–
https://web.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Kościerzyna-334684990706091/
———————————————————————————————————

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–
————————————————————————————————–
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
—————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
https://www.facebook.com/milosnicy.czterech.kolek.gdansk/

Importowane z Youtube Zajmujemy się diagnozowaniem oraz naprawą układów elektronicznych silników benzynowych i diesla. Jednym z takich warsztatów jest nasza firma. Zatrudniamy mechaników doskonale zaznajomionych z technologią pojazdów Opla, którzy są w stanie zidentyfikować i naprawić zarówno standardowe, jak i bardziej zaawansowane usterki i awarie w tych samochodach. Wyraźnym atutem jest wysoki poziom kwalifikacji i duże doświadczenie zawodowe naszych mechaników. W rezultacie wszystkie prace są wykonywane z dokładnością, wydajnością i szybkością.

Wykonujemy:

odczyt informacji ECU
odczyt błędów
kasowanie błędów
regulacje
aktywacje elementów wykonawczych
kodowanie wtryskiwaczy

Serwis samochodowy w Warszawie (Polska)
Każdy właściciel samochodu zdaje sobie sprawę, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i planowanie regularnej konserwacji są kluczowe dla utrzymania jego sprawności i bezpieczeństwa. Nie da się jednak uniknąć zużycia poszczególnych elementów, a także wystąpienia problemów wymagających drobnych lub znacznych napraw. Potrzebujesz wtedy usług doświadczonego technika, który szybko i prawidłowo naprawi wykryty problem, umożliwiając dalszą eksploatację pojazdu.

Nasza firma zajmująca się naprawami samochodów, zlokalizowana w dogodnej lokalizacji, zajmie się wszystkimi aspektami naprawy i konserwacji pojazdów, w tym diagnostyką i wymianą zużytych części, w sposób wydajny i kompetentny. Warszawskie Centrum Obsługi Pojazdów znajduje się na warszawskiej Woli i obsługuje głównie klientów z tej okolicy i okolic.

Mechanik samochodowy z dużym doświadczeniem w Warszawie
Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali kompleksową obsługę, a także fachową pomoc w przypadku problemów z pojazdem. Wszyscy w naszym zespole mają nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale także rozległą wiedzę na temat mechaniki pojazdów, w tym zarówno samochodów zaawansowanych technologicznie, jak i starszych modeli samochodów.
Przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac przeprowadzamy pełną diagnostykę, aby móc dokładnie zidentyfikować źródło awarii i jak najszybciej ją wyeliminować, unikając konieczności obciążania klienta dodatkowymi usługami.
Wśród usług świadczonych przez naszą firmę naprawy samochodów są:

– wykonywanie napraw samochodów wszystkich marek i modeli,
– regularna wymiana zużytych części, – naprawa układów i podzespołów chłodzenia, układu kierowniczego, hamulcowego i innych oraz
Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wulkanizacyjne.
montaż instalacji LPG; – wykonywanie przeglądów okresowych.
Ponadto nasza naprawa samochodowa wyposażona jest w specjalistyczny sprzęt i systemy diagnostyczne, które umożliwiają mechanikowi dokonywanie drobnych poprawek lakierniczych i innych czynności obsługowych w celu utrzymania pojazdu w dobrym stanie. Zależy nam nie tylko na zapewnieniu najwyższego poziomu obsługi, ale także na tym, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z wykonanych napraw. Dzięki temu nasza firma zajmująca się naprawami samochodów korzysta tylko ze sprawdzonych części zamiennych renomowanych producentów. Jeśli szukasz najlepszego warsztatu samochodowego w okolicy Warszawy, skontaktuj się z nami!

TWÓJ SAMOCHÓD JEST W DOBRYCH RĘKACH.
Zależy nam na Twoim optymalnym bezpieczeństwie i przyjemności, dlatego każdą naprawę traktujemy jako wyjątkową sytuację. Identyfikujemy źródło usterek na podstawie objawów, historii pojazdu i częstotliwości użytkowania, aby zapobiec kolejnym problemom i zapewnić, że pojazd jest gotowy do jazdy i nie wrócisz do nas z takim samym uszkodzeniem.

Kontaktujemy się z Państwem na bieżąco, aby na bieżąco informować Państwa o postępach naprawy oraz organizować wszelkie niezbędne informacje.
Zadzwoń lub zostaw wiadomość, a odezwiemy się najszybciej jak to możliwe! Co powinieneś regularnie zmieniać w swoim samochodzie?
Każdy kierowca powinien pamiętać, że części i płyny robocze należy regularnie wymieniać. Przede wszystkim raz w roku należy wymieniać olej silnikowy i filtr oleju, a także filtry paliwa, powietrza i kabinowe. Wszystko zależy jednak od tego, jak często samochód jest używany i ile kilometrów dziennie pokonuje. Sugeruje się wymianę oleju i filtrów co 20 tys. kilometrów, ale wymiana co 15 tys. kilometrów jest bezpieczniejszym wyborem – zwłaszcza jeśli auto przejedzie dystans w mniej niż rok.

Ważnymi elementami są również klocki i tarcze hamulcowe, które zużywają się podczas postoju pojazdu. Jeśli nie ma rozpraszających dźwięków, można je wymienić po około 30 – 50 tysiącach przejechanych kilometrów (km) (w zależności od jakości użytych części). Podczas hamowania słychać zgrzytanie, co oznacza, że ​​klocki hamulcowe nie są już ścierane i należy je wymienić na nowe. Jazda z takimi klockami hamulcowymi powoduje nie tylko szybkie zużycie tarcz hamulcowych, ale również jest niezwykle niebezpieczna!

Należy również pamiętać o regularnej wymianie rozrządu, zgodnie z zaleceniami producenta. Z powodu tej częstotliwości awarii pasek rozrządu może spowodować znaczne uszkodzenie silnika. Ważne elementy, o których powinien pamiętać kierowca: olej w skrzyni biegów (co 60-80 tys. km), opony (sezon po sezonie i przy zużytym bieżniku) oraz akumulator (co 60-80 tys. km). ). Jakiego oleju silnikowego powinienem używać w swoim samochodzie?
Na rynku dostępne są trzy rodzaje olejów: syntetyczne, półsyntetyczne i mineralne. Większość różnic wynika z różnic w składzie, a mianowicie ilości zawartych baz olejowych i substancji uszlachetniających (dodatków). Syntetyczne oleje silnikowe są obecnie najpopularniejszymi i powszechnie dostępnymi olejami silnikowymi, ponieważ zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i wymagań nowoczesnych silników. Jego formuły działają znacznie lepiej, zachowują swoje właściwości zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach, utrzymują silnik w czystości, zmniejszają tarcie i zużycie części i paliwa oraz redukują osady w komorze spalania, a także inne korzyści.

Istnieje również unikalna terminologia, którą można spotkać na olejach, taka jak 0W, 15W, 60 i tak dalej. Służą do opisu lepkości oleju, który stanowi barierę dla pływania. Litera W wskazuje lepkość w niskich temperaturach, podczas gdy litera N wskazuje na brak lepkości w wysokich temperaturach. Najczęściej stosowanymi obecnie smarami są uniwersalne, wielosezonowe oleje, które dobrze sprawdzają się zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. Niższa wartość oznacza zmniejszoną lepkość, która nie powoduje obniżenia osiągów silnika. Z drugiej strony wyższa lepkość zapewnia skuteczniejszą ochronę silnika przed zużyciem. Naprawa samochodu z ubezpieczeniem OC – jak się do tego zabrać poprawnie.
Istnieje możliwość, że samochód zostanie naprawiony na warunkach ubezpieczenia drugiego kierowcy, jeśli to on w pierwszej kolejności ponosi winę za zdarzenie. Z kolei kierowca, którego samochód uległ uszkodzeniu, ma możliwość wyboru między dwoma rodzajami płatności: gotówką (tzw. rozliczenie kosztowe) i bezgotówkową. W zależności od okoliczności pierwszego kierowca otrzyma odszkodowanie za szkodę, której wysokość ustali ekspert. Kierowca zamiast płacić gotówką przywozi swój samochód do warsztatu samochodowego, a po wykonaniu usługi warsztat rozlicza się z ubezpieczycielem, od którego otrzymał polisę, zgodnie z prawem.

42 thoughts on “A olej Pan ten OLEJ !!! Czyli jak szukać DOBREGO oleju i co czytać !!!”

  1. Jeśli chodzi o lepkości to jakie zakresy są dobre dla silnika? Czy jest duża różnica pomiędzy temperaturą zapłonu 218 a 230 C? Tak samo w przypadku lepkości w 100 C. Liqui na filmie ma 1 14mm2/s a np. Millers 9,2 mm2/s. Czy to duża różnica?

  2. Dziadkowie/ojcowie musieli tak postępować z prostego powodu – jeszcze 40 lat temu mieliśmy tak tragicznej jakości oleje, że to była kwestia czasu zanim zapiecze pierścienie. Nawet instrukcje obsługi motorowerów o tym pisały jako czynność interwałowa:)

  3. Ja zazwyczaj leje zgodny ze specyfikacja olej tylko zawsze mam problem jakiej marki wlac. Na ta chwile uzywam PETRONAS ( SYNTIUM 3000) ale zastanawiam sie nad malo.znana marka ROK OIL 🤔

  4. witam a ja mam pytanie czy wielką różnica jest między 5w40 a 5w30? mam do 1.4 t jet zalecany olej 5w40 c3 i zalał mi mechanik 5w30 c3 i mówi że taki lepszy. i zastanawiam się czy mogę na takim oleju jeżdzić czy zlać i zalać 5w 40 ktoś może doradzić?

  5. Michał Olej motul 6100 miał zawsze normę dla VW 502.00 jak żaden inny polsyntetyk tak zwany dla benzyny olej lekko bierzny…. Nagle Motul zmienił normę na 501.01 bez informacji .. czy ja kupowałem olej klasy oszukanej tyle lat czy motul pogorszył się . To skandal według mnie , a pisałem maila do mutula nie raz nie odpisują , więc piszę do Ciebie .

  6. Kurcze a wczoraj oddałem moją świeżo kupioną Zafirę z 2012 roku do mechanika na wymianę wszystkich olejów i filtrów po zakupie. Dzisiaj dzwonił będąc na zakupach i pytał mnie jaki olej był lany i pytał tylko czy to 5W30 czy jeszcze inna klasa lepkości… mam się czego bać?

  7. Pytanie dotyczące mojego bledu:
    -lepiej lać olej tani 5w30 (pewnie nie full syntetyk) ale zmieniać co 10 tys km czy lepiej lać drogi long life i wymieniać o 30 tysięcy km… ?

    Pytam bo czasu nie cofnę a lałem kiepski 5w30 z baz mineralnych co 10 tys i zastanawiam sie czy zaszkodziłem mu bardziej niz bym latał według wskazań producenta bana longlife dobrym… ???

  8. Jaki do auta lać olej, najlepiej sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, dla przykładu, mam MB kupionego w Polsce i z salonu wyjechał zalany 0W40, chociaż producent do tego konkretnego modelu przewidział 0W30 i taki olej leje się w Niemczech. Kilka razy szukałam na stronach producentów olei jaki kupić i prawie zawsze do mojego modelu jest tam podany parametr 5W30, co ostatnio jeszcze bardziej śmieszne to polecają olej SHC czyli mineralny, więc ja bym ze stron tego typu nie polecała korzystać. Mało tego producent wypuszczający Mobil1 wysyła specyfikacje oleju FS dla olei SHC i wielu sprzedawców wciska ten olej ludziom jako full synthetic. Mało tego czasami jedna cyferka jest bardzo ważna w doborze, dla przykładu jeżeli masz specyfikację 229.5 to nie powinieneś lać oleju do 229.51, bo to nowszy i kompletnie inny silnik, a szukając oleju do swojego auta, nei kieruj sie tylko tym, że ma być do 229.5, bo ci sprzedawca wciśnie wszystko co mu na półkach zalega

  9. Ciekawe, że zalanie gestszym olejem powoduje, że auto nie bierze oleju i daje kolejne kilkadziesiąt tysięcy dopóki silnik nie padnie.
    Ogólnie łysy ma rację, ale w starych autach gęsty olej pomaga i lepiej zalać gestym i odłożyć wymianę silnika w czasie niż wymieniać silnik od razu.
    Ps. Żadnego silnika nie warto naprawiać! Albo jeździć do końca i na złom, albo drugi silnik włożyć. To do wszystkich humanistów którzy mają problemy z liczeniem kasy 😂

  10. najlepiej przeczytać "indeks lepkości " ,nic nie wnosisz -czyli lepkość to to samo co gęstość , oleje w polsce to jak kawa jacobs w niemczech a w polsce – w polsce olej lane z jednego bagna.
    co do płukanki -"Skrzep z nagaru jak się oderwie to smok zatka ,ale on z płukanką będzie się rozlepiał """ – perdolisz jak Paweł Grzesiowski "Osoba zaszczepiona zakaża mniej inne osoby " , NIE!!! jak ci zatka smok i olej będzie ledwo zasysany na górę to wiemy czym to grozi -i nie ważne jaki masz wlany olej -porada i film bezużyteczny

  11. W sprawie wykorzenienia patologii 😀
    Renault 1.5 dci, zalany liquid moly 5/30
    Klekocze już czasem hydrus.
    Czym zalać dziada przy nadchodzącej wymianie ??? Majster z warsztatu namawia na przejście na 10w40 . To będzie właśnie ta patologia i mitomania ? Lać 5/30 do końca jego dni?

  12. Może mógłby Pan doradzić. A mianowicie chodzi o Hyundai i40 1.6GDI (bezpośredni wtrysk) 2013r. auto z drugiej ręki, pod maską kartka motul x-cess 5w40, po kupnie zmieniłem na taki sam zrobiłem jakieś 4tyś, przy ok 5tyś chciałbym zmienić znowu olej. Teraz pytanie, ponieważ instrukcja zaleca Acea a5 5w30 i teraz nie wiem, czy spokojnie mogę przejść na niego, czy zostać już przy tym 5w40 skoro taki był lany, chociaż nie wiem dlaczego… Książka serwisowa dopuszcza acea a3 5w30 i 5w40 natomiast instrukcja tylko acea a5 5w40 i już sam nie wiem co robić… proszę o pomoc

  13. Witam. Jaki powinienem stosować olej silnikowy do skody Octavii 2 1.6 MPI z LPG? Czym się kierować przy wyborze? Wiem tylko że norma vw 502.00. Obecnie zalany Total Quartz Energy 5W40. Czy to właściwy olej?

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Post

eskişehir eskort - eskort eskişehir - mersin eskort - izmir eskort - eskort bursa - adana eskort - eskort adana - eskort